• 60 dagars öppet köp
  • Skickas inom 1-2 dagar
  • Trygg E-handel
  • Minsta ordervärde 200 kr
Hööks Academy
Logotyp Hööks Academy
Logga in Hitta butik
0
  • 60 dagars öppet köp
  • Skickas inom 1-2 dagar
  • Trygg E-handel
  • Minsta ordervärde 200 kr
Nyheter
Nyheter
Käpphäst
Käpphäst
Hööks Academy
Hööks Academy
SALE
SALE

Mina favoriter

Laddar produkter...

P.G.A. POPULÄRA KAMPANJER HAR VI NÅGOT LÄNGRE LEVERANSTID JUST NU

  • Hem
  • Information
  • FAQ

FAQ

[Faq fraga="Vilken medlemsnivå har jag?"]

Information om bonuspoäng, erbjudanden och eventuella bonuscheckar finns på Mina sidor. När du byter medlemsnivå får du information via e-post om nya förmåner och erbjudanden. Arbete pågår med att utveckla Mina sidor med mer information.

[/Faq] [Faq fraga="När ser jag poängen för det jag köpt idag?"]

Poäng beräknas först när vi skickar din order från vårt lager. Om din order har ett leveransdatum längre fram kommer poängen att beräknas först när den skickats.

[/Faq] [Faq fraga="Vad får jag för bonuspoäng på mina köp?"]

Bonuspoängen hör ihop med vilken köpsumma du har under innevarande kalenderår.
Köpsumma mellan 0-1 999 kr ger 1 kr 1 poäng
Köpsumma mellan 2 000-5 999 kr ger 1 kr 1 poäng
Köpsumma mellan 6 000-9 999 kr ger 1 kr 2 poäng
Köpsumma över 10 000 ger 1 kr 3 poäng

[/Faq] [Faq fraga="Vad händer med mina poäng vid retur/reklamation?"]

Poäng motsvarande din retur/reklamation kommer att dras av från ditt poängsaldo. Om en check har betalats ut och du just nu inte har några poäng kvar kan du hamna på minus.

[/Faq] [Faq fraga="Vad händer med min bonuscheck vid en retur?"]

Om du använt en bonuscheck och returnerar hela ordern låser vi upp din bonuscheck igen.

[/Faq] [Faq fraga="Hur använder jag mina checkar?"]

Bonuscheckar finns kopplade på ditt kundnummer både på hooks.se och i våra butiker. På hooks.se kan du själv aktivera den check du vill använda i kassan om du är inloggad. I Hööks butiker kan du använda bonuscheckar genom att identifiera i kassan.

[/Faq] [Faq fraga="Kan jag ändra mailadress på mitt Mina sidor på webben?"]

Nej, du kan inte ändra din mailadress på webben. Kontakta kundtjänst så hjälper de dig.

[/Faq] [Faq fraga="Vad händer med checkar och poäng om man avslutar sitt medlemskap?"]

Eventuella innestående poäng och bonus förfaller vid avslut av medlemskap. Om du vid ett senare tillfälle återigen vill bli medlem skapas ett nytt medlemskap utan poäng eller andra förmåner från tidigare medlemskap.
Vänligen observera att om du avslutar medlemskapet kan du inte längre logga in när du handlar på hooks.se.

[/Faq] [Faq fraga="Måste jag själv säga till i butikskassan för att få mina rabatter? "]

När du handlar i butik måste du identifiera dig som medlem. Då dras de medlemsrabatter du har automatiskt på ditt köp.

[/Faq]

    HÖÖKS HÄSTSPORT AB

    Företagsgatan 58
    501 77 Borås
    Sweden

    E-mail: order@hooks.se
    Telefon: 033-20 51 40

    Inspiration

    © Hööks.se 2020

    Powered by Jetshop

    BOM!

    Webbläsaren du använder är diskad.

    Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:

    Google Chrome, SafariFirefox eller Microsoft Edge.